Book flybillet

Type

Rejsende

Voksne (12 år+)

+
{{ adultsValue }}
-

Børn (0-11 år)

+
{{ childrenValue }}
-

Spædbørn < 2 år, intet sæde

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Cabin Class

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

9 Kun valgte datoer Economy

Type

Rejsende

Voksne (12 år+)

+
{{ adultsValue }}
-

Børn (0-11 år)

+
{{ childrenValue }}
-

Spædbørn < 2 år, intet sæde

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

ClassOptions

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Vi fandt {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} og {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} for '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ cardLists.others.label }}

Vis flere søgeresultater [{{ count.others.count - cardLists.others.searchItems.length }}]
Vis flere søgeresultater [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

{{ cardSlider.label }}

Vis flere søgeresultater [{{ cardSlider.total - cardSlider.searchItems.length }}]
Vis flere søgeresultater [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

Kan du stadig ikke finde det, du leder efter?

Hvis du har brug for hjælp, så skriv til os!

Udfyld venligst alle felter

Kontakt

Drømmer du om et eventyr i udlandet? Ved du hvor du vil hen, eller synes du det er svært at vælge? Send os dine tanker, drømme og spørgsmål og vi hjælper dig med at få dine drømme til at gå i opfyldelse. Vi oplever ekstra travlhed i øjeblikket, da vi afhjælper kunder, hvis rejse er påvirket af COVID-19. Vi beder derfor om ekstra tålmodighed, da svartiden kan forventes at være længere end sædvanligt.

Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes

Tak for din mail! En af vores rejsekonsulenter kigger på den, men vi skal bede om lidt ekstra tålmodighed i øjeblikket. Vi oplever nemlig ekstra travlhed, da vi afhjælper kunder, hvis rejse er påvirket af COVID-19, hvorfor svartiden vil være lidt længere end sædvanligt. Tak for forståelsen.

Book et gratis møde og få den bedste hjælp og vejledning. Åbningstider er mandag - fredag: 11:00 - 17:30. Vi oplever ekstra travlhed i øjeblikket, da vi afhjælper kunder, hvis rejse er påvirket af COVID-19. Vi beder derfor om ekstra tålmodighed, da svartiden kan forventes at være længere end sædvanligt.

Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes

Tak for din mødebooking!

Du får allerførst en kopi af din forespørgsel tilsendt på mail. Først når du har modtaget en bekræftelse på tid og sted, er dit møde bekræftet.

Vi skal dog bede om ekstra tålmodighed i øjeblikket. Vi oplever ekstra travlhed, da vi afhjælper kunder, hvis rejse er påvirket af COVID-19, hvorfor svartiden kan være lidt længere end sædvanligt.

Chat Kontakt
Kontakt Chat

Corona-virus og information for rejsende

Traveller Airport

Information om COVID-19 (Corona-virussen)

Senest opdateret: 03.04.2020 kl. 17.00.

Din sikkerhed er vigtig for os

Udbruddet af COVID-19 (Corona-virussen) og alt den har ført med sig, har fået folk over hele verden til at vurdere, om de bør udsætte deres rejseplaner for i år. Samtidig mærker vi forståeligt nok bekymringer i luften blandt vores kunder. KILROY følger naturligvis Udenrigsministeriets (UM) rejsevejledninger og anbefaler ikke vores kunder, at rejse til områder, hvortil rejser frarådes.

COVID-19 (Corona-virussen) er alvorlig, og påvirker på mange måder rejsende rundt om i verden. Dette gør sig også gældende for os hos KILROY og vores kunder, og vi må ikke negligere den påvirkning, som denne virus har bragt med sig og fortsat gør. Nedenfor er forsøgt beskrevet de oftest stillede svar og spørgsmål.

Udenrigsministeriet (UM) har d. 13. marts 2020 ændret rejsevejledningerne for hele verdenen til orange (alle ikke-nødvendige rejser frarådes), og danskere, der befinder sig i udlandet, opfordres til at rejse hjem til Danmark.

 

Har du udelukkende købt flybilletter online?

Hvis du udelukkende har bestilt flybilletter, bemærk da venligst, at det ikke er en pakkerejse, og at vi derfor ikke refunderer andet end hvad flyselskabet tilbyder. Vi bistår naturligvis med ændringer eller afbestilling, men i disse tilfælde anbefaler vi dig at kontakte din rejseforsikring først. Hvis du udelukkende har købt dine flybilletter online gennem KILROY, bedes du gå videre til denne side.

 

Hold dig opdateret på situationen fra troværdige kilder

Først og fremmest  er det vigtigt, at du henter din viden om virussen og udbruddet heraf fra troværdige kilder. Vi anbefaler, at du holder dig opdateret om virussen, spredningen af den  og i det hele taget at indhente øvrig viden hos Sundhedsstyrelsen eller hos WHO. Se ligeledes den opdaterede statistik over bekræftede tilfælde af smittede her.

Desuden kan du på Udenrigsministeriets (UM) hjemmeside læse mere om, hvilke områder de – og dermed KILROY – fraråder rejse til. Hold dig ligeledes opdateret på seneste nyt for lige præcis dit rejsemål på den pågældende hjemmeside for destinations ambassade.

 

Har du allerede bestilt en rejse?

KILROY følger gældende lovgivninger på området og vi hjælper på bedste vis alle kunder i denne ekstraordinære situation.  

Hvis du har bestilt en pakkerejse, er det pakkerejseloven der gør sig gældende. En pakkerejse er i store træk en rejse, der inkluderer fly +  flere elementer, såsom overnatning og aktiviteter, der er købt samlet. Få et samlet overblik vedr. spørgsmål om refundering her.

 

Før afrejse fra Danmark

 

Er din rejse med afgang indenfor de næste 14 dage og går rejsen udelukkende til et af de områder, hvortil UM fraråder rejser, er du som udgangspunkt berettiget hæveadgang. Det vil sige pengene tilbage. Består din rejse af flere rejsemål, og er ”kun” et af dem påvirket af UM’s fraråden, ses der på hvor stor en del af rejsen, der er påvirket.  Er mere end 1/3 del påvirket, er der hæveadgang, og er mindre end 1/3 del påvirket hjælper vi med omlægning af rejsen.

Hvis du ønsker noget mere avanceret end dine oprindelige rejseplaner, gøres dette for egen regning. I dette tilfælde vil du ikke kunne kræve fuld refundering.

Ændringer i indrejsebetingelser, herunder visumpligt o.l. som opstår efter køb af rejsen, medfører i dag ikke automatisk økonomisk dækning fra KILROY. Afbestilling og ændring af rejser grundet usikkerhed giver heller ikke ret til hæveadgang, men vi vil naturligvis være så behjælpelige så mulig, skulle du ønske at afbestille. 

 

Efter afrejse fra Danmark

 

Er du ude at rejse i øjeblikket?

Mange er ude at rejse på nuværende tidspunkt. Hvis UM ændrer sin rejsevejledning og/eller fraråder rejser til et af de lande, der indgår i din rejseplan, hjælper KILROY med at omlægge rejsen. I et sådan tilfælde har du ikke krav på refundering af den del af rejsen, som du ikke gennemfører. Her skal du tage kontakt til din rejseforsikring. Vær opmærksom på at flere rejseforsikringer, herunder Europæiske Rejseforsikring, med nu arbejder ud fra at de ekstra ordinært går ind og dækker de evt. rimelige og nødvendige ekstra udgifter, der måtte være ved din hjemrejse, hvis du vel at mærke først har fået dette godkendt via. deres alarm for rejsende, som skal hjem efter d. 20 marts 2020. Har du hjemrejse indtil og med d. 20 marts 2020, skal du fastholde disse billetter.

 

Ændringer i indrejsebestemmelser

I forbindelse med køb af din rejse, fik du oplyst de (på det tidspunkt) gældende indrejseformaliteter, herunder gældende for visum. Sådanne indrejse- og visumbetingelser kan ændre sig med kort varsel, hvilket vi ser i forbindelse med COVID-19.

KILROY er forpligtet til at holde dig opdateret med information om eventuelle ændringer, i det omfang det kan lad sig gøre. Hvis indrejsebestemmelserne ændrer sig efter bestilling af rejsen har du ikke krav på refundering for den del af rejsen, som du evt. ikke kan gennemføre. Her anbefaler vi du kontakter din rejseforsikring.

 

Hvad sker der i tilfælde af lockdown i det pågældende land?

Det er vigtigt, at du først og fremmest tilmelder dig Danskerlisten via Udenrigsministeriet (UM). Dette gør du ved at hente appen "Rejseklar", hvor du i menuen i appen vælger "Danskerlisten" og blot tilmelder dig ved at oplyse følgende:

  • Fulde navn
  • Telefonnummer
  • E-mail
  • Rejsemål
  • Ankomst
  • Afrejse
  • Evt. antal medrejsende

Har du ikke en smartphone, kan du tilmelde dig her. På denne måde kan UM få fat på dig i tilfælde af lockdown ved at sende dig en push-meddelelse. Skulle dette være tilfældet, vil der i push-meddelelsen være angivet, hvordan du skal forholde dig til situationen. Alle, der befinder sig på destinationer, der ender i lockdown, vil høre fra os såfremt det træder i kraft. Det er samtidig vigtigt, at du ved hjemkomst til Danmark framelder dig Danskerlisten igen, således UM har et overblik i denne ekstraordinære situation.

 

Karantæne

Hvis du henvises til eller placeres i karantæne under din rejse, skal du straks kontakte din rejseforsikring for at afklare situationen.

Sandsynligheden for, at du skal i karantæne hænger sammen med hvorvidt du har COVID-19, hvor du kommer fra og hvilke lande og områder, du har besøgt for nyligt. Vi ser i stigende grad forskellige flyselskaber og immigrationsmyndigheder, der beder om oplysninger om rejsehistorik. Hvis du har befundet dig i områder med stor spredning af COVID-19, kan du opleve, at du skal ændre i dine rejseplaner.

KILROY hjælper med at finde passende boliger og foretage de nødvendige justeringer, så din rejse kan fortsætte. Vi opfordrer alle, der er i karantæne, til at overholde de forholdsregler, det indebærer.

 

Hvad skal jeg tænke på for ikke at blive smittet på min rejse?

Vi anbefaler at du følger WHO’s vejledning herom.

Her er nogle generelle tips til dig, der skal ud at rejse:

  • Vær opmærksom på, om du har en rejseforsikring, der omfatter alt på din rejse.
  • Hent app’en Rejseklar, hvor du kan få opdateringer om hvad der sker i de lande, du besøger.
  • Giv lyd fra dig til dine pårørende hjemme i Danmark, og det lidt oftere end du måske ellers ville gøre, når du rejser.
  • Følg med i nyhederne i det pågældende land, du rejser i/til.

 

Er du stadig i tvivl om din forestående eller igangværende rejse med afsæt i COVID-19 (Corona-virussen), så skal du række ud til vores rejsekonsulenter eller vores kundeservice (hvis rejsen er booket online).

 

 

 

 

Har du spørgsmål om Corona-virussen?

Har du booket, eller er du i gang med at booke en rejse, men er blevet usikker på grund af Corona-virussens udbrud, så skriv til os.

Skriv til os

Din browser er forældet. Du kan opdatere til en nyere version her