Book flybillet

Type

Rejsende

Voksne (12 år+)

+
{{ adultsValue }}
-

Børn (0-11 år)

+
{{ childrenValue }}
-

Spædbørn < 2 år, intet sæde

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Cabin Class

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

9 Kun valgte datoer Economy

Type

Rejsende

Voksne (12 år+)

+
{{ adultsValue }}
-

Børn (0-11 år)

+
{{ childrenValue }}
-

Spædbørn < 2 år, intet sæde

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

ClassOptions

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Dette felt skal udfyldes

Søg efter fly

Vi fandt {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} og {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} for '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ cardLists.others.label }}

Vis flere søgeresultater [{{ count.others.count - cardLists.others.searchItems.length }}]
Vis flere søgeresultater [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

{{ cardSlider.label }}

Vis flere søgeresultater [{{ cardSlider.total - cardSlider.searchItems.length }}]
Vis flere søgeresultater [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

Kan du stadig ikke finde det, du leder efter?

Hvis du har brug for hjælp, så skriv til os!

Udfyld venligst alle felter

Luk
Kontakt
Skriv til os

Drømmer du om et eventyr i udlandet? Ved du hvor du vil hen, eller synes du det er svært at vælge? Send os dine tanker, drømme og spørgsmål og vi hjælper dig med at få dine drømme til at gå i opfyldelse. Det er ganske gratis og helt uforpligtende.

Dette felt skal udfyldes
Dette felt skal udfyldes

Tak for din henvendelse!

Vi har sendt dig en mail med den information, du netop har delt med os. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan du prøve at tjekke din spam-mappe. Vi glæder os til at høre endnu mere om dine rejsedrømme, og snakke om hvordan vi kan hjælpe dig afsted. Du kan forvente at vi rækker ud til dig snarest, hvor vi sammen kigger nærmere på dine planer.

 

Du vil snart modtage en bekræftelsesmail på {{email}}

Book et møde

Vi elsker at snakke om rejser, og tilbyder at tage en snak enten over video, telefon eller i vores butikker, dog kun efter bekræftet aftale. Book et gratis møde her, og så ser vi frem til at snakke med dig om dine rejsedrømme.

Dette felt skal udfyldes

Tak for at booke et møde hos os!

Vi har sendt dig en mail med den information, du netop har delt med os. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan du prøve at tjekke din spam-mappe.

Vi rækker ud til dig snarest, hvor vi sammen kigger nærmere på dine planer. Bemærk derfor også, at dit møde først er endeligt bekræftet, når du har været i kontakt med en af os omkring dato og tidspunkt.

Vi ser frem til at tage en snak med dig!

Du vil snart modtage en bekræftelsesmail på {{email}}

Chat Kontakt
Kontakt Chat
hyppige spørgsmål om at rejse med interrail gennem europa

FAQ

Her kan du få svar på alle dine spørgsmål om Interrail.

Hvad er Interrail?

Interrail er en unik og fleksibel måde at rejse med tog gennem Europa. Med en Interrail-billet kan du frit vælge mellem over 40.000 stationer i 33 europæiske lande. Det er fuldstændig op til dig, og du beslutter hvor du vil hen næste gang.

Interrail-billetten er en togbillet, der gælder for flere dage med adgang til 37 jernbaner og forskellige færgeforbindelser. I de fleste rutemuligheder kan du benytte dig udelukkende af din Interrail-billet, men der vil være enkelte ruter (særligt på nattoge) hvor pladsreservation er et krav. Læs mere om pladsreservation her.

NB: En Interrail-billet er også kendt som the Interrail Global Pass

I hvilke lande er en Interrail-billet gældende?

En Interrail-billet er gældende i alle nedenstående lande:

Østrig, Belgien, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Makedonien, Montenegro, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz og Tyrkiet.

Hvor kan jeg finde mere information om Interrail?

Vi har dækket de vigtigste ting her på siden, men vi anbefaler også at tjekke det officielle Interrail website og Rail Planner App. Og så er du selvfølgelig altid velkommen til at række ud hvis du har nogle specifikke spørgsmål, du ønsker svar på.

Hvor kan jeg finde en tidsplan over de forskellige tog?

Du kan finde et detaljeret overblik her - inklusiv tidspunkter og eventuel påkrævning om pladsreservation. Du kan også downloade den officielle Interrail app med al den information, du har brug for. 

Hvilke jernbanevirksomheder kan jeg rejse med?

Du kan få det fulde overblik over hvilke jernbaner og færgeforbindelser, der er med her.

Hvilken Interrail-billettype skal jeg vælge?

På hver produktside har vi lavet en lille beskrivelse, som kan hjælpe dig med at vælge den Interrail-billet der passer til din tur. Vi tilbyder 9 forskellige Interrail-billettyper (der kan tage dig til alle 33 lande). Her på siden tilbyder vi kun the Interrail Global Pass i ungdoms- og voksenversion. Hvis du rejser i en gruppe med børn eller ældre, skal vi bede dig række ud så vi kan hjælpe dig.

Tjek denne guide ud, hvor vi hjælper dig med hvilken Interrail-billettype du bør vælge.

NB: Husk på at man på sin voksenbillet kan tage op til 2 børn med ganske gratis.

Hvad er de forskellige aldersgrænesr på de forskellige Interrail-billettyper?

Interrail har fire forskellige produktkategorier: 

- Børn: 4-11 år

- Ung: 12-27 år

- Voksen: 28-59 år

- Senior: 60 år

Her på siden tilbyder vi dog kun ungdoms- og voksenbillettypen. Men skulle du alligevel rejse i en gruppe med børn eller ældre, skal vi bede dig række ud til os, og så hjælper vi dig med dine billetter.

NB: Kunder med en voksenbillet kan medtage op til 2 børn under 12 år uden nogle ekstra omkostninger (de har dog stadig brug for en billet). Folk med ungdoms- og seniorbilletter kan også købe voksenbilletten for at gøre brug af dette unikke tilbud. Børn under 4 år rejser altid gratis (pladsreservation er dog altid nødvendigt når barnet er 2 år eller ældre).

Kan alle få en Interrail-billet?

Ja! En Interrail-billet er tilgængeligt for alle europæiske borgere uanset aldersgruppe - og både børn, unge og seniorer for gode rabatter på sin billet. På denne side kan du købe ungdoms- og voksenbilletter (online), men du kan altid række ud til os, hvis du ønsker at købe billetter til børn eller seniorer. 

NB: Hvis du ikke er europæisk borger, skal du i stedet rejse på EUrail Pass. Hvis du er europæisk borger med et gyldigt pas eller ID, men du bor udenfor Europe, kan du selv vælge om du vil rejse på et EUrail eller Interrail pas.

Hvordan tæller man "rejsedage"?

De fleste Interrail-billettyper inkluderer et færdigberegning sæt rejsedage inden for en afgrænset tidsperiode (fx 30 dage). En "rejsedag" er defineret som den dag du rejse som ethvert andet døgn fra/til midnat.

Eksempel: Hvis din rejse starter kl. 08:00 en pågældende dag har du til midnat samme dag.

Ved nattog: Hvis din rejser starter med et direkte non-stop nattog, skal du kun logge dit afrejsetidspunkt (baseret på et eksempel, hvor toget ankommer efter midnat og dermed krydser en rejsedag). 

Eksempel: Hvis du står på toget i Berlin kl. 21:00 og det ankommer kl. 09:00 næste morgen, vil det kun tælle som én rejsedag, da toget kørte direkte uden stop på vejen.

Hvad sker der hvis jeg enten mister eller får billetten stjålet?

Eftersom en Interrail-billet er en unik, fysisk billet, kan vi ikke reproducere eller printe endnu en billet til dig. Derfor skal du med andre ord købe en ny billet. Hvis din billet fx bliver stjålet, skal du kotakte de lokale myndigheder og følge deres vejledning.

Hvilket pas skal jeg vælge – continuous eller flexi?

Der findes i bund og grund to forskellige typer af Interrail-billetter, som du skal overveje og det hele afhænger blot af hvilken type rejsende du er.

Hvis du vil rejse stort set hver dag, bør du vælge Interrail-billetten med kontinuerlig gyldighed for at rejse sammenhængende (version: continuous).

Hvis du derimod ønsker at være på en destination flere dage, skal du overveje Interrail-billetten med fleksibel gyldighed (version: flexi). Eksempel med Interrail Global Pass - 10 dage på 1 måned, hvor man med flexi ikke behøver sammenhængende dage.

Hvorfor skal man angive "startdato" på passet?

Startdatoen er den første rejsedag på din Interrail-tur, som vil være printet på din billet. Eksempel: Hvis du har et "5 rejsedage og 1 måned"-passet med startdatoen 1. august, vil passet udløbe den 30. august.

Hvad er forskellen på 1st og 2nd Class?

At vælge med første- og andenklasse afhænger ikke kun af dit budget, men også hvilken rejseoplevelse du søger. Helt generelt er forskellen på første- og andenklasse komforten og de tilbudte faciliteter.

1st class:

  • Individuelle justerbare sæder
  • Mere plads mellem sæderne ved siden af hinanden
  • Mere benplads
  • Ekstra brede borde
  • Stikkontakt ved hvert sæde
  • Cabin service: menuer serveres ved dit sæde
  • WiFi

2nd class:

  • Moderne sæder i åbne kupéer
  • Rum med 6 sæder
  • Generøse bagageholdere / bagagerum
  • Multifunktionlle borde
  • Restaurant og bistro kupé
  • En stikkontakt pr dobbeltsæde
  • WiFi (i nogle kupéer)

Vær opmærksom på at nogle togleverandører har forskellige konfigurationer og at ingen første- eller andenklasse billetter i Europa er ens.

Hvad er 'the Travel Diary'?

The Travel Diary følger med din billet og er det dokument, der holder styr på dine rejsedage. Før du går ombord på toget eller færge, skal du udfylde dine planer for den specifikke strækning med blå eller sort kuglepen (blyant ikke tilladt). Har man ikke udfyldt dette, kan det resultere i en bøde på op til 200 EUR i lokal valuta.

Kan jeg købe et Interrail One Country Pass hos KILROY?

Indtil videre tilbyder vi ikke Interrail One Country Pass i vores produktportefolie. 

Hvad er de mest populære Interrail-billettyper?

Generelt er den mest populære Interrail-billettype the Global Pass der giver adgang til ubegrænset rejse i 33 lande. I forlængelse af det specifikke pas, er følgende mest populært:

  • 15 rejsedage på 2 måneder
  • 5 rejsedage på 1 måned
  • 15 sammenhængende rejsedage

Tilbyder vi rabatter på passet?

Ja! Ung- og senior får mere end 20% rabat sammenlignet med voksenbilletten på the Interrail Global Pass. Rabatten er allerede vist når du vælger den billettype, der passer dig.

Og alle, der rejser på en voksenbillet kan medtage op til 2 børn under 12 år helt gratis.

Jeg ønsker at ændre min startdato, er det muligt?

Nej, den fysiske billet kan ikke ændres. Men du er velkommen til at påbegynde brugen af passet inden for dens gyldighed. Eksempel: Hvis passet er gyldigt mellem 25/12 og 27/1, kan du i princippet påbegynde din rejse d. 27/12, dog vil din sidste rejsedag fortsat være 25/1. 

Hvordan reserverer jeg en siddeplads?

Vi har et helt afsnit om pladsreservation. Tag et kig her.

SKAL jeg lave en pladsreservation?

Nej, men vi anbefaler det da nogle toge og sæsoner (højsæson fra midt-maj til september samt i ferieperioder) kan være travl. Du kan rejse gennem Europa på regionale tog, der ikke kræver pladsreservation, men det vil tage længere tid og kræver også ekstra stop på din rejse.

Vi anbefaler at du planlægger en smule i forvejen, og booker en plads på minimum i starten og slutningen af din rejse eller ved rejsetid på 2 timer eller længere.

Kan I hjælpe mig med min pladsreservation?

Vi vil hellere end gerne hjælpe dig med at komme i gang og booke din første pladsreservation sammen med dig. Udfyld formularen nederst på siden, og så kontakter vi dig så hurtigt som muligt. Vær opmærksom på, at reservationen skal være foretaget før afgang.

I øjeblikket er det ikke muligt for os at booke alle dine pladsreservationr og skræddersy den fulde rejse på den måde.

Drejer det sig om andre sæder eller reservation på nattog, skal vi bede dig tage et kig på vores sektion for pladsreservation eller download Rail Planner App.

Kan jeg modtage billetter med pladsreservation på mail?

Både ja og nej. I Italien, Frankrig, Østrig, Schwitz, Sverige, Tyskland og Benelux kan du bestille en pladsreservation helt op til tre timer før afgang og få det leveret som en e-ticket. Du kan enten bruge selvbetjeningen i booking systemet eller benytte dig af Rail Planner Appen.

For pladsreservation i de øvrige lande, kræves det en fysisk printet billet, og det er IKKE muligt at få din pladsreservation som en e-ticket. Her skal du booke mindst 8 arbejdsdage forud for din afgang. Når du ikke rejser i højsæson eller på det mest befærdede ruter, vil det være lettest at købe en pladsreservation på den lokale togstation.

Hvor lang tid i forvejen skal man foretage en pladsreservation?

Det er muligt at foretage en reservation op til 90 dage (i nogle tilfælde 60 dage) i forvejen.

Henover sommermånederne anbefaler vi, at du foretager dine reservation i så god tid som overhovedet muligt. Det kan også være en god idé at booke i god tid, hvis du fx rejser i en større gruppe og gerne vil sikre, at I sidder sammen.

Hvorfor skal jeg betale for en pladsreservation når jeg allerede har en Interrail-billet?

Din Interrail-billet giver dig mulighed for at få adgang til fleksible togafgange hos de implicitte firmaer. Med et pas skal du kun betale for din pladsreservation på specifikke ruter, og ikke den fulde billets pris. pladsreservationens pris varierer meget afhængig af land og type af tog.

Hvor kan jeg finde et godt overblik over tognetværket? 

Du kan få et overblik her. Når du køber et Interral-pas hos KILROY får du også få en offline version af kortet, som du kan tage med på din rejse.

Jeg planlægger kun at rejse rundt i ét land. Fungerer en Interrail-billet også til det?

Hvis du kun planlægger at rejse i ét land på din rejse, lad os sige Tyskland ellr Frankrig, vil et One Country Pass være et bedre fit for dig. I øjeblikket tilbyder KILROY kune Global Passes online, men du kan altid række ud til os for mere information om dine muligheder for et One Country Pass

Jeg rejser fra Danmark. Skal jeg foretage en pladsreservation til Tyskland?

Når du rejser på Interrail fra Danmark til Tyskland over sommeren (fra april til september), anbefaler vi at du foretager en pladsreservation på alle internationale toge mellem Danmark og Hamborg. Du kan lave en pladsreservation direkte på DSB's hjemmeside, på den lokale togstation, i Rail Planner Appen eller ved at kontakte os på e-mail.

NB: Vær opmærksom på at disse reservationer ofte bliver hurtigt udsolgt, så overvej gerne alternative datoer og ruter.

Hvilke dokumenter og ID skal jeg tage med på min rejse?

På din rejse er det vigtigt, at du medbringer din Interrail billet, Travel Diary og en form for ID (fx dit pas, kørekort el.lign.) således du kan identificeres ift. gyldigheden af passet og hvilket land toglederen har bopæl. Hvis du ikke kan fremvise gyldig dokumntation, risikerer du enten en bøde eller bliver nægtet adgang.

I tilfælde af at du rejser på en rute, hvor pladsreservation er påkrævet, skal du også altid kunne fremvise denne billet til konduktøren. 

Jeg er 18 år gammel, og har hørt at jeg kan få en Interrail-billet gratis?

Siden 2018 har EU tilbudt gratis Interrail-billetter til europæiske borgere, der fylder 18 i forbindelse med et program kaldet DiscoverEU. Du skal dog søge om programmet og det inkluderer nogle specifikke retningslinjer for din rejse. Læs mere om det her.

Kan jeg rejse på en Interrail-billet i mit hjemland (bopælsland)?

Interrail-billetten er ikke gyldigt for indrejse i eget hjemland, men det kan bruges til at krydse grænser på din rejse som ud- og hjemrejse for din destination. Din rejse skal dog ske inden for passets gyldighed eller på samme dag. 

Eksempel: Hvis du bor i Stockholm (Sverige) kan du rejse til København (Danmark) på din Interrail-billet ud fra den formodning at du krydser grænsen inden for samme rejsedag.

Har I en app?

Vi anbefaler at du bruger den officielle Rail Planner App - der har alt den information, du behøver for at få en fantastisk oplevelse med Interrail.

Hvad gør jeg, hvis min afgang med toget bliver aflyst?

Tag på den lokale togstation og de vil hjælpe dig med information og vejledning i forlængelse af European Passenger Rights

Min Interrail-billet har et forkert pasnummer, da jeg har fået et nyt pas siden jeg lagde min ordre. Hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget et nyt pas siden du købte din Interrail-billet og det er før afgang, skal du medbringe både dit gamle og nye pas på din rejse. Din Interrail-billet vil blive tjekket med dit ID, som her vil være både dit nye og gamle pas.

Hvor sikre er mine ejendele på toget? Er der aflåste skabe? 

Der er ikke som sådan aflåste skabe, men der er altid plads til din bagagge. Du skal selvfølgelig altid holde øje med din bagage og holde værdigenstande tæt på dig, som fx et pengebælte under hovedpuden når du sover om natten på toget. Tyveri: For at reducere tyveri og forbedre sikkerhed er alle vogne låst. Eksempel: Hvis du er på et nattog og du sover i én kupé, og din ven i en anden, vil I ikke have mulighed for at gå ind til hianden, da dørene typisk låses efter midnat, når restauranten og bistroen lukker.

Hvordan fungerer det med bagage på toget?

Til forskel for fly, er der som sådan ikke nogen begrænsning på størrelse eller antal bagage på europæiske tog - og i en lille håndfuld tilfælde vil der teknisk set være, men der er praktisk talt ingen der bemærker det. Overvejer du at tage på Interrail med toge gennem Europa vil vi klart anbefale at du rejser med en backpack frem for en kuffert eller trolley.

Er der behov for visum i nogle af de pågældende lande?

Indbyggere og borgere i EU har ikke visum-krav når man besøger andre EU-lande. Der kan forekomme enkelte regler i Balkan-området og Tyrkiet (ingen e-visum påkrævet). Et e-visum for tre måneder med multi-entre inden for 90 dage koster omkring 35 EUR og kan søges om her: https://www.evisa.gov.tr/en/

Er der bad og toilet på nattogene?

Ja. Nogle soveværelser har endda sin egen, dog for en ekstra udgift.  

Skal jeg medbringe en sovepose på nattoget?

Nej. Alle nattog har pude og dyne inkl. betræk til dig. Normalt er det allerede redt op til dig, når du ankommer, men i andre tilfælde ligger det klar så du selv skal redde sengen.

Har alle tog WIFI?

Nej. Men flere og flere tog-leverandører udbyder gratis og hurtig WIFI på lang ruter. De har også deres egne hubs for underholdning såsom spil, TV, magasiner, aviser og på en del forskellige sprog.

Har alle tog AirCon/blæsere/ventilation?

Desværre ikke. Nogle gamle toge i Balkan-området har dog alligevel vinduer, som du kan skubbe til siden og få frisk luft den vej igennem.

Jeg sidder i kørestol, kan jeg tage på Interrail?

Det kan du tro! De fleste vestlige lande i Europa har ramper når du skal på eller af toget. Dog kræver det lidt ekstra planlægning, men generelt er det ikke et problem.

Jeg skal rejse om få dage, kan du sende min Interrail-billet online?

Desværre ikke. En Interrail-billet er en fysisk billet, som er printet med din personlige information, som du skal tage med dig på din rejse. Vi sender altid din billet så hurtigt som muligt, og du vil typisk modtage den inden for 2-5 arbejdsdage.

NB: Din startdato for rejsn skal derfor altid være mindst 10 dage efter du har købt produktet hos os.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min billet?

Vi begynder at behandle din ordre så snart vi har modtaget din betaling. Alle ordre behandles typisk inden for 1-2 arbejdsdage. Alle pakker sendes med tracking og fast shipping hos PostNord/DHL, hvilket betyder at du gerne skulle modtage billeten inden for 2-5 arbejdsdage. Pakken vil blive leveret til en pakkeshop, hvor du skal medbringe et ID for at kunne afhente pakken.

Jeg får ikke brugt min pladsreservation, kan den refunderes?

Du kan i princippet få din pladsreservation refunderet, hvis:

  • Sædet og reservationen er udstedt af KILROY
  • Din individuelle reservation har værdi af mere end 25 EUR
  • Vi modtager din anmodning om refundering på e-mail minimum 2 arbejdsdage i forvejen
  • Billetten er stemplet med "unused" - dette gør du på den lokale togstation mindst 1 dag før afrejse

Værdien vi kan refundere afhænger af billettypen og den lokale jernbaneleverandør. Vi vil refundere værdien direkte tilbage til det kreditkort du har benyttet til betaling. 

Vi refunderer ikke potentielle servicegebyrer.

NB: Vær opmærksom på at Eurostar-toge ikke tilbyder refundering.

Hvorfor skal jeg betale fragt?

En Interrail-billet er et fysisk stykke papir, du skal kunne fremvise til konduktøren. Da det er et værdifuldt dokument sender vi alle pakker med tracking via PostNord/DHL, så vi sikrer at du vil modtage billetten hurtigt og sikkert. Prisen for fragt afhænger af vores fragtomkostninger, og er altid fremvist når du checker ud.

Kan jeg afhente min Interrail-billet på det lokale KILROY kontor?

Desværre ikke indtil videre. Vi udsteder og sender alle billetterne fra vores hovedkontor i København.

Kan jeg udvide min Interrail-billet på farten eller opgradere antal rejsedage?

Desværre ikke. Kontakt os venligst med dit specifikke spørgsmål, og så hjælper vi dig med at finde den bedste løsning.

Kommende events

Se flere events ({{ allEventCardsTotal }})

Oftest stillede spørgsmål om Interrail-rejser i Europa

Alt du skal vide om dit kommende Interrail-eventyr!

Skriv til os

1/3: Hvor vil du hen?

Indtast de steder du vil hen, og vælg ca. længden på dit ophold hvert sted.

2/3: Hvilken type rejsende er du?

Vi vil så gerne give dig de bedste råd og sørge for, at du får den bedste deal. Fortæl lidt mere, så vi kan skræddersy vores anbefalinger. Vælg de udsagn, der beskriver dig bedst. Hvis ingen af dem rammer plet, kan du blot klikke "næste" og springe over.

3/3: Indtast dine oplysninger

Del venligst dine oplysninger, så vi kan komme i kontakt med dig. Jo mere information du tilføjer, jo mere specifikke råd kan vi give dig.

Det var dét! Nu kører vi!

  • {{ autoCompletedDeparture.Name }}{{ autoCompletedDeparture.ParentName? ', ' + autoCompletedDeparture.ParentName : '' }}. {{ autoCompletedDeparture.TypeName }}

Indtast dato

Fjern destination
60+
1
  • {{ autoCompletedDestination.Name }} {{ autoCompletedDestination.ParentName? ', ' + autoCompletedDestination.ParentName : '' }}. {{ autoCompletedDestination.TypeName }}

Beklager, vi kan ikke gå til næste trin, før du vælger afrejsested, og indtaster mindst én destination.

  • {{ destination.Name }}{{ destination.ParentName? ', ' + destination.ParentName : '' }}. {{ destination.TypeName }}

Beklager, vi kan ikke gå til næste trin, før du vælger afrejsested, og indtaster mindst én destination.

"Jeg planlægger min første store tur

"Jeg planlægger min første store tur"

Jeg vil gerne arbejde eller være frivillig på min rejse

"Jeg vil gerne arbejde eller være frivillig på min rejse"

Jeg vil lære noget nyt på denne tur

"Jeg vil lære noget nyt på denne tur"

Jeg vil opleve lokal kultur sammen med andre rejsende

"Jeg vil opleve lokal kultur sammen med andre rejsende"

Jeg er kun interesseret i flybilletter

"Jeg er kun interesseret i flybilletter"

"Jeg vil gerne have hjælp til planlægningen af min tur"

"Jeg vil gerne have hjælp til planlægningen af min tur"

Vi har brug for dit navn!

Indtast din fødselsdato - den skal vi bruge for at finde de bedste tilbud til dig.

Indtast din email, så vi kan komme i kontakt med dig.

+
-
250.000+
{{absoluteMinBudget}}
travel-inspiration-feeling-girl-in-train-window-cover

Turen starter i:

{{departure}}

Steder der skal ses:

{{destinationsListFullNamesWithDuration.slice(0, destinationsListFullNamesWithDuration.length - 1).join(" - ")}}

Slutdestination:

{{destinationsListFullNamesWithDuration[destinationsListFullNamesWithDuration.length - 1]}}

Hvem skal med:

{{numberOfTravellers}}

Interesser:

{{chosenInterests.join(" - ")}}

Du har nu designet din egen rejse!
Tak fordi du deler den med os.

Det der sker nu, er, at vi kigger på rejseforslaget, og så vender vi tilbage til dig med vores bedste tips og anbefalinger.

travel-inspiration-feeling-girl-in-train-window-cover

Turen starter i:

{{departure}}

Steder der skal ses:

{{destinationsListFullNamesWithDuration.slice(0, destinationsListFullNamesWithDuration.length - 1).join(" - ")}}

Slutdestination:

{{destinationsListFullNamesWithDuration[destinationsListFullNamesWithDuration.length - 1]}}

Hvem skal med:

{{numberOfTravellers}}

Interesser:

{{chosenInterests.join(" - ")}}

alt

Design din egen rejse

Vil du i gang med planlægningen af dit Interrail-eventyr gennem Europa helt på egen hånd? Sådan fungerer det:

  1. Sammensæt din drømmerejse
  2. Vi researcher mulighederne for at sammensætte din drømmerute til den bedst mulige pris
  3. Du får personlig rådgivning fra en af vores rejsekonsulenter

Vi sørger for at din rejse matcher dine drømme, og hjælper dig med at få mest muligt ud af dit budget - og så giver dig naturligvis vores bedste rejsetips. Al vores rådgivning er i øvrigt gratis!

Din browser er forældet. Du kan opdatere til en nyere version her

Hov! Den side, du søgte, er ikke tilgængelig. Vi håber, at du finder det, du søger.