Akut brug for hjælp? Kontakt os på vores nødtelefon!
KILROYs nødtelefon er for kunder, der har brug for akut hjælp undervejs på deres rejse, og nummeret er tilgængelig uden for normal åbningstid.
KILROY vil kraftigt understrege, at dette nummer kun skal benyttes til absolutte og akutte nødsituationer. Du kan altså f.eks. ikke stille spørgsmål, der kan vente med at blive besvaret i vores normale åbningstid, da du i det tilfælde kan blokere for andre, der har behov for vores øjeblikkelige hjælp.
Opstår der akutte problemer under rejsen, bedes du starte med at kontakte den lokale leverandør så hurtigt som muligt (kontaktinformation står på voucherne). Mange ting er bedst at løse direkte med leverandøren på rejsemålet. Kommer I alligevel ikke frem til en tilfredsstillende løsning på den akutte problemstilling, skal KILROY kontaktes. Udenfor almindelig åbningstid kan vi derfor kontaktes på nødtelefonen.
Relevante links:
Åbningstider og telefonnumre for KILROY
Link til Gouda Rejseforsikring
Udenrigsministeriets hjemmeside
Hvad kan du forvente når du ringer til nødtelefonen?
Vi har et team af erfarne rejsekonsulenter, som sidder klar til at hjælpe uden for normal åbningstid, hvis der opstår en nødsituation. Teamet består af dansk-, skandinavisk- og engelsktalende personale, og du skal derfor forvente at telefonen bliver besvaret på engelsk.
Hvor finder du nummeret til nødtelefonen?
Du finder nummeret til nødtelefonen under Nødtelefon overskriften i den mail med vigtige informationer omkring rejsen, som er sendt fra din rejsekonsulent, og IKKE i PDFen med vouchers.